Tisdag

Jag ska sälja grejer på loppis snart. Känner mig så failad.

Jag har hur många singlar som helst (ca 30-40st) som jag har fått av en jag känner när den sorterade ut sitt sortement. ca 88% av alla låtarna och artisterna hade jag inte ens hört talas om.
För sånna singlar vad borde man sälja dem för? 3-5 kr? är så osäker när det gäller sånt där. Har en del skivor också... där känner jag till kanske 40% men jag funderar på att sälja dem för kanske 10-20 kr.

Vi gjorde oss av med får VHS för ett tag sen så jag funderar på att sälja gamla filmer också :)


Idag

Ska träffa Lisa och vi kommer säkert ha fota en massa.

Kommentarer
Postat av: ZW

okej, har hittat hit nu

2009-07-14 @ 21:15:49
URL: http://wossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0