Tisdag ... Lisa

Sitter i sängen med Lisa. Båda är lite Michael Jackson galna och blev ledsna när han dog!!! Så vi har nu under kvällen lyssnat och sett på hans låtar. Vi såg även en jätte lång intervju om någon man som bodde hos honom några månader han var jättedryg och ställde jättekonstiga och dumma frågor!!!

Vi har också hittat en ny favoritbadplats med ett litet hopptorn och jag menar ett litet, det fanns en flytbrygga en bit ut med en hoppgrej som motsvarade kanske 1 meter. :)
Lisa gjorde också en jättefin dans på "bryggan". Lovar den var väldigt sevärd!!!


Kommentarer
Postat av: Flippsi

hej,

har kommit hem nu

(visste du att jag var i Helsingborg några dagar?)

aja, iaf, så kräver jag att få se dig nuuuuu!

har saknat dig massor, så släpa med tältet för jag har haft bille-brist och behöver dig nu!!!



PS. smsa mig när du ser det här XP DS.

2009-07-15 @ 18:39:04
URL: http://trekaktustaggar.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAA DANSEN, MYCKET SEVÄÄRD xD hahahahahahah

2009-08-22 @ 19:30:15
URL: http://tiieeplisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0