Söndag

Igår var jag i stockholm och köpte en heldel.

idag har jag mest lallat runt och inte gjort någonting

Himlen gråter jag vet det
den gråter inte med mig
den gråter för mig.

Jag ber himlen att sluta
och säger att jag mår bra
den lyssnar inte
den märker 
när jag ljuger.
av: Maria (mig)

Jag stöter bort så många. 2/3 sommarlovet är förbi och jag träffar knappt någon, är det inte fel... Jag är hemma, sitter framför datan eller syr. Problemet med mig är nog att jag aldrig vill ta tag saken i och göra det själv. Jag vill att andra ska ta kontakt med mig inte tvärtom. Men inte då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

naww vacker dikt TÅRÖGD <3

2009-08-22 @ 19:24:52
URL: http://tiieeplisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0