Onsdag

Hej kom hem från Lisa vid 4 tiden och åkte in till stan och köpte massa "nödvändiga" grejor. Från och med att jag satt mig vid datan har jag surat eftersom att ett av mina favoritband AN CAFÈ inte längre är bra. För läääänge sen var en vid namn Bou med, när han var med var bandet lite mer hur säger man... rockigt. och jag älskade dem. Men jag hade inte hunnit lyssna på dem så jätte länge innan band lämnade dem då kom två nya in i bandet (blä på dem!) och sakta men säkert har de blivit sämre och sämre. Ibörjan med de nya var de bra och jag respekterade att stilen förändrades lite. Det är ju självklart att den gör det med nya medlemar, men nu är de hemska! Bandet kan tyckas vara lite tjejigt och Bou hade klänningar på sig (han är kille). Men Kanon var mest killiga av dem har helt plötsligt på sig kjol och flätor!!!!!!! NEEEEEEJ.

Så här lät de förut.



och nu låter de såhär!!


Håll med om att stilen har förändrats!!!!

Kommentarer
Postat av: Pollyanna

JAAAAAAAAAA!

2009-07-15 @ 22:40:38
URL: http://pollyannapop.blogg.se/
Postat av: Linnea

OMG*

JAG DÖR, vilken skillnad :O

2009-07-15 @ 23:01:54
URL: http://uhlalaglasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0