Måndag

Haha jag glömde publicera detta inlägg så det hann bli Tisdag innan jag fick iväg det xP

Har träffat Polly, hjälp vad jag har saknat den flickan <3. Vi så på 2 anime filmer Whisper of the heart och the CAT returns... de hör typ ihop på något sätt för:

i båda filmerna finns två katter och de ser nästan exakt likadana ut. I en filmen heter en av katterna Baron von L.... kommer inte ihåg och i  den andra heter han baron von K... någonting har jag för mig.

Den andra kattten som är TJOCK och har jätte trevligt temprament ... eller inte xP i whisper of the heart har han 2 namn ett som han blir kallad av huvudpersonen och det är MOON har jag för mig. (dålig på att komma ihåg namn). Han blir också kallad av en flicka en gång Mute (har jag för mig haha, jag är dålig på att minnas).
i the CAT returns heter han Mute men någongång i slutet har jag för mig att nån säger att han heter Mute Moon.

Mycket värdiga filmer att se <333 båda från Studio Ghibli.

Har börjat att göra om i mitt rum så just nu är det i en enda röra xP mina filmer och skivor ligger överallt. Problemet är att jag verkligen inte orkar fortsätta med mitt städande...

Sweet Dreams ~

Kommentarer
Postat av: Pollyanna

Det var jättekul! :D <3

2009-07-14 @ 16:07:45
URL: http://pollyannapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0