Måndag Tisdag Onsdag

Måndag
(skickar detta på en onsdag och varför...? Jo jag har vart borta utan data. BUT HERE IT IS xP)

Vaknade runt halv 1 av att jag fick sms haha jag vet ibland vaknar jag mycket lätt men hur som helst han jag inte ta upp mobilen förrän den började ringa. morrrr. Det var Lisa, vi skulle vara hus- och kattvakt som vanligt :)

Jag gick upp från sängen och tittar på bombnedslaget som ska föreställa mitt rum. haha. xP
Vid 4 ringer Lisa igen och säjer att hon ska åka dit. Då fick jag brottom, jag mockade en av mina hästars box de andra överlämnad jag till mamma. När jag starta moped upptäcker jag att bensinen snart är slut IGEN. Varför ska den alltid ta slut för? -.-

Vid 10 tiden och vi hade sett på tv och skrattat i några timmar bestämmer vi oss för att åka och bada vi sätter oss på mopeden och då kommer jag ihåg hur lite bensin jag hade kvar... Men hemma hade vi en reservdunk så den tog vi ifrån.

Vid 11 var vi vid stranden och alla MYGGOR!! Vattnet var kallt men vi badade ett tag iaf. ehmm sen vart det nog tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0