Måndag Tisdag Onsdag

Onsdag

Eftersom bakpulvret hade gjort så att deninte var kladdig tröttna man på ... vad säger man? chokladkakan? efter ca 10 skedar. Vi städade lite och såg på en till film. Vid 3 kanske vi sov.

Denna gång var det min tur att sova längst vid 1 vakna jag av at Lisa sa att vi skulle städa för att sen åka. Vi städa och diska. Sen åkte jag hem.

Väl hemma sydde jag lite för att sen tvätta pappas bil... jag är i behov av pengar, så därför tvättade jag den. När jag var halvklar mockade jag alla 3 hästarnas boxar. och gissa vad... UNDER TIDEN HADE VÅRAN KATT GÅTT IN I BILEN OCH TASSAT RUNT MED LERIGA TASSAR PÅ SÄTET!!! + att den hade även gått på motorhuven!

Nu ka jag städa upp efter bombnedslaget i mitt rum som nämdes tidigare.

Kisses ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0