Måndag Tisdag Onsdag

Tisdag

När vi kom hem gjorde vi iordning te och fortsatte se på film... vid 4 tiden (på morgonen) sov vi. Jag vaknade 12 ungefär... läste ett tag tills Lisa vaknade kvart i 1 -.-'

Vid halv 2 åkte jag in till stan och dansade lite inför karnevalen. Vid 5 åkte jag till en pizzeria och köpte pizza till oss. GISSA OM DET VAR SVÅRT ATT KÖRA MED PIZZA I KNÄT xP! När jag kom hem med dem åt vi och fortsatte titta på tv ett tag.

Sen vart vi sötsugna och sprang ut i trädgården och åt smultron. mums! Vid 11 bestämmer vi oss för att göra kladdkaka. Men den vart inte riktigt som vi ville tyvärr, i receptet stod det att att man ska ha bakpulver och vi tänkte inte så mycket på det förrän den var i ugnen... om manhar bakpulver blirden inte kladdig! Den vart klar en bit efter 12... NY DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0