Måndag

Träffat Amanda idag.

Några inköp när jag var i stockholm i lördags.
Hde på mig kjolen idag faktiskt ^^



Jättekul att träffa henne igen, vi satt och fikade på stans (enligt mig) snobbcafé men det var jätte mysigt. Sen givk vi upp på ett berg och satt och prata... jag försökte ignorera att det var en krossad flaska 50 cm från mina fötter :P
Vi prata om allt möjligt och kom in på döden
Jag: Om du hade en månad kvar i livet vad skulle du göra då
Amanda: Det jag vill göra.
Jag: Som vad?
Amanda: Jag har en lista på sånt jag ska göra innan jag döööör.
Jag: Berätta.
Amanda: Jag ska hoppa fallskärm och stå längst fram i ett tunnelbane-tåg. Jag vill se tunnlarna frammifrån jaa komma rakt emot en ^^
Gullit ^^


Kommentarer
Postat av: LOVISA COSMO

ååh vilken söt blogg du har :D den har blivit jätte mkt bättre .. fortsätt så.

puss .



CHECKA IN BLOGGEN SÖTIS. http://lovisacosmo.blogg.se

2009-07-27 @ 20:49:16
URL: http://lovisacosmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0