Söndag

Vart på Teatern stor del av dagen (11-17) VI sorterade hur många gamla pjäser som helst allt från Vikingapjäser till Japanska pjäser till Nötknäpparen. oj oj oj säger jag. 
Det var kul i början men man tröttnade ganska snabbt.

Är det bara jag som har tänkt på att bensin är jätte dyrt och kör bara moped. Jag tänker tänker på hur mycket det kostar att köra bil hmm *tänker* bensinen kostar runt 12.50 kr/l och i en bil ... hur många liter går det i en bil egentligen det borde vara runt 60 liter.  

12.50 x 60 = 750

HJÄLP! O.o och jag som tyckter det är mycket att betala 5 liter bensin ... 62,50 kr va?
JAg ska nog vara glad att jag bara kör moped än så länge. Men jag tycker att det gåt så långsamt att bara få köra 45 km/h jag är väldigt laglig så min är INTE trimmad.  

Kommentarer
Postat av: Flippsi

det går i mellan 70 -75 liter i en bil :P sträcker ut tungan, LÅNGT



^^ <3

2009-07-17 @ 15:31:20
URL: http://trekaktustaggar.blogg.se/
Postat av: Maria

svar till Filippa.



hahaha FAIL. bra chansning iaf :)

2009-07-17 @ 15:41:54
URL: http://dollcastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0