Lördag

Sitter i sängen med LIsa som vanligt <3

vid 9 tiden (på kvällen) igår såg vi nå bild på en jättefin sminkning och då var vi tvugna att sminka oss (nästan) likadant. Efter det gick vi ut och fota med min elaka kamra. Det är något fel på den... JAG LOVAAAR!

Efter det har vi gjorde 2 huskurer för ansiktet.


BLI AV MED FINNAR för en person
du behöver: en skål, 1,5 matsked med bakpulver & 2 teskedar vatten
blanda ihop, det kommer spraka/knastra tills det börjar stelna lite grand,
Smörj det på ett rengjort ansikte.
Ha det på ca 2 min
VARNING det svider så j**la mycket, men det är för att det då går in på djupet i porerna.
upprepa 2-3 ggr i veckan

LEN HUD för två personer
du behöver: en skål, en halv mosad avokado & 2 matskedar honung
blanda ihop allt och smeta ut det i ansiktet.
När du lagt det i ansiktet gör småcirklar i ansiktet med fingerspetsarna för lenare resultat
Låt det sitta kvar ca 5 min
Upprepa när d tycker det behös :)

OBS DETTA ÄR SKRIVER AV MIG OCH LISA SÅ VI HAR INTE KOPIERAT NÅGONANNANS TEXT!!

sweet dreams ~ ~

Kommentarer
Postat av: Flippsi



'håll på' gumman? x) <3

2009-07-18 @ 17:41:40
URL: http://trekaktustaggar.blogg.se/
Postat av: lovisa

funkar det bra `?



puss / LOVISA

2009-07-27 @ 20:54:09
URL: http://lovisacosmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0