Fredag

Det har precis blivit fredag och jag sitter fortfarande vid datan. Vetenskapligt bevisat... JAG ÄR EN DATANÖRD xP

Fick för mig att måla naglarna. Så nu sitter jag med halvtorkad franskmanikyr och skriver och är jätterädd att allt ska kladda ut sig. ^^

MINIGOLF ?
Själv tycker jag att det är superkul och typiskt somrigt. Jag fick lust att spela det i morgon.. vänta nu idag menar jag xP. Jag får väl ta och leta upp någon som orkar spela med en som får en 7:a med ring runt på varannat hål. hmmm... det återstår att se.

Mitt kära blonda jobbiga hår
Jag börjar få ordning på mitt förstörda hår äntligen :) Vad använder jag ...? Svar: Balsam, balsam och ännu mera balsam. Men det hjälper. Gillar inte att gå till frisörer för det säger alltid samma sak... "ditt hår är inte bara slitet, det är dött" Det är taskigt! De vill också klippa det kort och jag samlar för att få långt. Blä vad allt ska vara jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Flippsi

MINIGOLF, med mig, nästa vecka, uppbokat, NUUU! (: <3

2009-07-17 @ 15:25:40
URL: http://trekaktustaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0